THE MUSIC BUSINESS EVENT IN BERLIN

News

Music Ally, Musictech, Alexa, Siri, Shazam, Most Wanted Music, convention, Konferenz, Berlin, whitepaper, music business
31
Okt

Immersive and Smart Audio Marketing

Alle MW:M-Besucher bekommen ein gratis Whitepaper von Music Ally! 

Der führende Forschungs-, Beratungs- und News-Dienst 
Music Ally präsentiert am 8. November sein exklusiv für MOST WANTED: MUSIC entwickeltes und mit Spannung erwartetes Whitepaper! Mit jedem MW:M-Ticket gibt es das E-Paper kostenlos dazu! Das Whitepaper erklärt, wie künstliche Intelligenz (KI), maschinelles Lernen und Sprachassistenten, Augmented Reality (AR), Virtual Reality (VR) und immersive Musikumgebungen den Musikmarketing-Mix von heute bestimmen können. Es geht darum, welche Rolle werden smarte Sprachassistenten, wie Google Home und Amazons Alexa, bei der Suche nach Musik in der Werbung zunehmend spielen? Für welche Künstler kommen immersive Technologien wie AR & VR infrage und wie effektiv sind sie? Music Ally analysiert die Möglichkeiten anhand zahlreicher Case Studies. In der Session The State of the Art: Cutting Edge Music Marketing in 2018, die Teil des Hybrid Music Labs ist, wird Music Ally euch seine aktuellsten Insights verraten!



MW:M visitors get a free whitepaper from Music Ally!

The leading research, consulting and news agency Music Ally will present a highly anticipated white paper report exclusively created for MOST WANTED: MUSIC. Every MW:M-ticketholder gets the e-paper for free! It’ll explain how forthcoming AImachine learning and voice assistantsARVR and immersive environments can and should form part of the music marketing mix. Questions like these are in focus: What will the role of smart speakers and voice assistants like Google Home and Amazon’s Alexa be in music discovery? How effective are immersive technologies like AR & VR in music marketing? Are they available only to large acts or are there ways smaller artists can offer smart and immersive experiences to fans? And which are some of the leading platforms and case studies for artists of all sizes? In the session The State of the Art: Cutting Edge Music Marketing in 2018, wich is part of Hybrid Music Lab, Music Ally will present their latest insights!